Klädtips för spåren.



Vill bara visa upp mina fina skidkläder. Eller egentligen fel stt kalla dem skidkläder då de faktiskt fungersr lika bra för längdspåren som joggingspåren. Jag inhandlade dem på Stadium för 899 kr och märket är Everest. Underbart material som är riktigt följsamma och otroligt bekväma. Stretchiga just på de ställen som behövs för att de inte ska hindra en när man är ute i något av spåren. Kan verkligen rekommenderas. Nu har jag bara provat dem i längspåren hittils, men jag tror de kommer vara minst lika bra även i löparspåret!

Eftersom det var riktigt kyligt och blåsigt under mina turer i spåren så under min fina glittermössa från Monki hade jag det otroligt praktiska pannbandet jag fick av J i julklapp (kom mycket bra till använding!!).

Om ni undrar vad jag har för rött runt armen så är det företagets kännetecken så vi skulle känna igen varandra när vi åkte förbi, gick förbi, dansade förbi varandra under dagarna :)

PS. Bastun i bakgrunden spenderades det en antal timmar i under dagarna i Vemdalen tillsammans med stugkamraterna. Där skrattades det, diskuterades, sjöngs, skålades, skrålades och hur  annat som man bara kan göra i en bastu!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

De låter ju kanon ju och fin färg var det med :D

2012-01-31 @ 10:48:30
URL: http://www.maliniform.com
Postat av:  MIN VIKTIGA KAMP

snyggt!!

2012-01-31 @ 18:15:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0