Jag bjuder på det!

Idag blev det svettigt värre i och med att jag gick och tränade. Hade egentligen bara en tanke att köra 45 min zumba för Pinglan, men bestämde sedan att även testa på det 60 min Dancepasset som låg precis efteråt. Zumban var ganska jobbigt, kanske främst för att jag kände av alla de vadpressar jag körde igår under EasyLinen. Vara bara att kämpa på :) Danspasset visste jag redan innan skulle bli tufft. Främst att sätta koregrafin, är inte riktigt min grej. Så det hände titt som tätt att Pinglan skratta lite åt mig för att jag stod i en helt annan position än resten av rummet med en riktigt förvånad blick. Riktigt svettigt var det, så jag bjuder på mina felsteg ;)

Ska vi ta lite halvtidskoll på veckans utmaning så:

Veckans utmaningar:
- Träna minst 300 minuter under veckans gång! (255/300)
- Varje kväll innan du går och lägger tittar du dig i spegeln och säger till dig själv hur grym du är som gör detta! (3/7)
- Genomför minst 5 träningspass under veckan. (5/5)
- Ha en vecka fri från godis, snacks, läsk och andra sötsaker. (Inte ätit något godis, snacks eller läsk. Dock har det blivit sötsaker i form av t ex en GIbrownie på Hälsofreak igår, så får väl se den utmaningen som ett misslyckande tyvärr)

Kilometer är jag hittills uppe i: 29,5 km (räknar tyvärr inte med att komma upp i förra veckans fina resultat, men än är ju veckan inte över så några kilometer till ska jag allt få ihop!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0