Insamling pågår.



Jag håller ju på med kilometerutmaningen för fullt. Egentligen inte så svårt att få till dem bara man tänker till vilka sträckor som t ex lika gärna kan promeneras istället för att åka bil, buss eller liknande. Igår så knalla jag hem från Tornby idag så blev det ett varv runt ån. Båda dagarna har jag även gått hem från jobbet istället för att åka bil :) Som sällskap har jag mina kära joggingskor, nu när det inte kan joggas så mycket (var kalashalt runt ån så det var tom vanskligt att promenera) så är de kanon som bra promenadskor! Skulle även vilja ha en hund dessa dagar, ja menar då kommer man ut o går vara sig man vill eller inte :) Men om någon är sugen på en långpromenad så hojta bara till, fram till februari är jag nog inte så svårövertalad haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0