Energi.

OJOJOJ, JAG KAN BESTIGA BERG!!!

Precis så känner jag just nu. Kan väl iofs tillägga att nära jag vid kl 9.00 imorse påbröjade EasyLine Core-passet så kände jag mer ojojoj, hur tänkte jag nu, för kroppen var riktgt seg. Men efter uppvärmningsvarvet hade kroppen kommit igång och det var bara att kämpa så svetten rann. Ett bra pass som verkligen fick kroppen att vakna till. Efter att kroppen fått sitt på EasyLinen, så cyklade jag till SF där jag 10.30 bokat in mig på Coreboll. Även där funderade jag de första minutrarna vad jag egentligen tänkt. Räckte det inte med att redan tränat liksom? Men även här så dröjde det bara några minuter så kände jag att kroppen orkade så mycket mer än vad man egentligen tror. Coreboll är mycket fokus på just coren samtidigt som man får in en hel del armar, rumpa, axlar och ben. Gäller dock att hela tiden har coren spänd. En hel del balansträning blir det ju såklart också. När jag avslutade passet så kände jag hur lycklig kroppen var. Trots att den såklart var lite trött så var den överfull med energi och känslan av att jag klarar allt bara jag vill var total!

Så nu kör vi på med en fortsatt underbar lördag :) TJOHOOOOO!!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ooh, vilken skön känsla! Heja dig!

2012-01-21 @ 20:41:37
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0