Dagens träning.

Ska snart iväg och testa Easyline på Studio Fitness. Easyline är ju inget nytt pass för mig, utan kört det väldigt många ggr tidigare dock aldrig på SF. Spännande att se om det är någon skillnad i uppläggen. Efter det blir det nog lite gymträning innan det är dags att träffa Mia.

Jag ska även ta tag i att teckna mig för medlemsskap på SF.

Kan även tipsa lite om tomatsoppan på Claras här i Lkpg. Riktigt god om jag får säga mitt :)

Känner mig också riktigt stolt över dagens kilometerinskaffning. Gått fram och tillbaka till mitt jobb två gånger.
Till jobbet, in till stan för att äta lunch, tillbaka till jobbet efter lunch samt promenera hem nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0