Alla dessa nyårslöften...

Aaaaah det är inte för inte som man är lite bitter denna period på året. Alla dessa nyårslöften som innebär mer träning gör ju att reservlistorna på de passen man vill gå på blir milslånga och alla håller stenhårt på sin plats! Okej okej, jag ska väl kanske inte vara alltför bitter mitt egna nyårslöfte innefattar träning och även jag var sämre på att gå till gymmet i december än den nystart kroppen fått nu. Ser man dock sammanfattningsvis under 2011 så var jag ganska jämn i mitt tränande. Så det så! ;)

Men om vi nu tänker bort det så är de ju jätteirriterande att hamna på reservlistan på ett pass man verkligen vill gå på! Ibland vill man ju vara lite mer spontan och gå på ett pass samma kväll, inte behöva planera tre dagar i förväg. Sedan vet man att om ca 1 månad så kommer detta tryck släppa och det är lätt att få plats även på de mest populära passen...

Haha verkar jag lite bitter?


... men men gäller väl att komma ihåg igen att hänga på låset kl 12 när passen släpps.. ja passen som går av stapeln om tre dagar vill säga :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Haha, men det är ju så.. jag får typ boka pass nu för att få vara med ;p



SV: Ska skriva ett inlägg om appar inom kort, lovar :) Det går jättebra, efter en vecka hade vi båda gått ner 2,1 kg var och maten är god och mättande :)

2012-01-03 @ 13:40:15
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0