2011 års resor.

Jag älskar ju verkligen att resa och gör det mer än gärna. Jag gick ut hårt under våren, men hösten har det inte blivit av. Brukar iofs vara så :) Under 2011 hann jag med en hel hop med fantastiska resor.

I februari så hälsade jag på Sofie i Strasbourg. Var en härlig resa som erbjöd grishundar, långa promenader och L'Aveiateur häng.



I juni var det full rulle då jag hann med både London och Madrid. London med Mia och Hanna där vi såg den fantastiska musikalen The Lion King och åt på Jamie Oliver's restaurang The Italien. Mycket skratt blev det och väldigt härliga dagar. Madrid var den klassiska hälsa på bror tillsammans med syster resor. Parkhäng, tapas och mycket syskonmys. En Madridresa i vanlig hög klass :)




Juli är ju semestertider så då bjöds det på "hälsa på släkten i Finland"-resa. Under denna resa så gjorde även jag och mamma en avstickare till Sankt Petersburg. En otroligt vacker stad. Med vackra byggnader och då och då lite annorlunda matupplevelser. Absolut en stad jag gärna besöker igen.



Semestern avslutades med en resa i augusti till Rom tillsammans med Olle och Emma. De flesta av mina resor så fördrar jag att uppleva staden till fots, du ser så mycket av staden samt som du får lite gratis motion. Plus att eftersom många resmål erbjuder god mat så är det ju inte helt fel att få röra lite på sig också. I Rom gick vi ett par mil om dagen och njöt av fantastik italiens mat och Roms stora utbud av kultur och historia.


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vilka härliga resor du har gjort :D

2012-01-03 @ 16:38:56
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0