Testa boxning med Stegens FF.

Stegens FF har jag berätta om förrut i bloggen, kolla här. Nu har vi ett par nya aktiviteter på gång och speciellt en är jag riktigt taggad för och ska bli så kul. Datum är inte hundra bestämt men troligtvis under mars blir det, boxning! Nu snackar jag inte om box & kick som finns på gymmen, utan hederlig boxning där man slår på varandra. Vet inte om vi kommer slå så mycket på varandra, men vi kommer få vara med om hur ett vanligt boxningsträningspass kan se ut. Ska bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot det :)

Är ju lite det som Stegens FF går ut på, finns en medlem i gruppen som tränar något och så får övriga medlemmar möjlighet att testa det. Vi har ju så tur att en i gruppen pysslar med just boxning. Andra aktiviteter som finns inplanerade, vissa redan bokade, är Kanallöpet, Sommen Runt och Submission Wrestling. Ska väl lägga till att bara för att man är med i Stegens FF så behöver man inte vara med på alla aktiviteter, man är helt enkelt med på dem som verkar intressanta och lockar.

Just nu finns vi som en grupp på FB som alla kan vara med i, så lämna en kommentar om ni vill bli medlemmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0