Presentbordet.


Presentbordet efter helgens firande, helt fantastisk! Att mina vänner känner mig så väl :)

- Träningskläder
- Champagne
- Marimekkoskål
- Amarone
- Cultdesign tandborstställ och tvålpump
- Teaterbiljetter
- Biocheckar
- Modell för en dag
- Ansiktsbehandling
- Tesil
- Smartbox för kropp & själ
- Brunschpresentkort
- Dagspa
- Dygn med islandshästar, badtunna mm
- Hemlig weekend i Sthlm
- Blommor
- Bukowskinalle
- Hemlig låda som jag får öppna om 5 år, tror den innehåller portvin samt festens gästers tankar om vad jag gör om 5 år

Jag tror inte jag glömde något... Ännu en gång, tack så otroligt mycket! Kul också att sakerna sprids ut lite, vilket gör att det ju känns som man får presenten ännu en gång när det väl sker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0