Överraskningsresa del 2.

Del 2 betyder då dag 2. Har ju redan skrivit ett par inlägg idag som avslöjar lite vad jag pysslat med. Vaknade utvilad och begav mig alltså till gymmet, efter dusch och iordningsfixandet så var det så dags för frukost. Efter frukost begav sig mamma och jag ut på Stockholms gator för lite butikstittande och shopping. Mitt mission var att kolla in vad Stockholm hade att erbjuda i träningsskorsvägen.

Tyvärr fick jag se mig besegrad i att hitta de perfekta skorna, iallafall för träning. Men jag gjorde ett riktigt fynd i skovägen trots allt. I november så såg jag ett par skor i en annons som jag blev väldigt förtjust i Back to Berkley, North Face. Letade runt i Linköping som en liten dåre men gick bet. Sen gick tiden och de föll väl lite i glömska. Idag gick vi, lite av en slump, förbi The North Face-butiken och efter jag egentligen gått förbi dörren så vände jag och gick in. Där stod de! Och det var 40 % rabatt. Jag provade dem och jajamensan, dessa skulle jag ha. En liten fundering kom huruvida jag har så mycket nytta av de mer iår, men samtidigt så kände jag att det kommer en ny vinter och dessa funkar även då. När jag sen skulle betala så visade sig att det var 50 % rabatt på dem. Score säger jag bara!!! En mycket nöjd Linda fortsatte shoppa vidare :)

Mitt andra fynd gjordes inne på PUB. Ett Nikelinne för ynka 80 kronor. Så får helt enkelt säga att japp jag fyndade riktigt bra grejer denna helg.

Nu är överraskningsresan slut för denna gång. Tack mamma! Varit härligt att bara få komma iväg en natt, bo på hotell, äta god mat, se nya saker osv. Jag är mycket nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0