Min vecka slutar..

..ja ni, jag vet faktiskt inte. För imorgon är det dags för överraskningsresan jag fick av mamma i födelsedagspresent. Det enda jag vet är att jag imorgonbitti ska infinna mig på tågstationen för att ta ett tåg upp till Stockholm. Nu tror jag då att vi faktiskt ska stanna i Stockholm också, men vad som händer där vet jag ej. Det jag vet är att jag kommer hem på söndag och att det finns ett litet gym till förfogande. Så träningskläderna är nerpackade :) Klart jag har lite funderingar om vad som står på agendan denna helg, men helt hundra det kan jag ju inte vara. Det enda jag hoppas är att det finns en liten lucka någonstans för mig att hinna titta genom några sportaffärer i Stockholm i mitt sökande för de perfekta träningsskorna...



Denna kväll spenderas i soffan, är ju snart dags för finalen i På spåret. Mitt favoritprogram!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ååååh va roligt med en sådan överakningsresa!

2012-02-18 @ 15:57:03
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0