Hjärtlättning!

Finns en sak som stör mig lite just nu. Mest en petitess, men det gör allt lite krångligare ju! Det är att jag är avstängd att boka på Medley. Har missat tre pass och därmed så kan jag inte boka via internet innan jag betalar en administrativ avgift på 100 kronor. Jag erkänner att jag har missat tre gånger, dock är detta sedan jag började träna på Medley vilket är 2,5 år sedan. Tycker ni att jag är så busig då? Kan även lägga till att ingen av gångerna jag missat är för att jag struntat i att gå dit, anledningen har varje gång varit att jag suttit på ett tåg som varit försenat till Linköping. Vilket jag inte vetet om förrän efter 2 h innan passtart, när det är senast att boka av. Det jag inte gillar är att en prick hänger med hela tiden, inte så att den efter typ 3 månader försvinner...
Men jag får väl helt enkelt bege mig till Medley och betala den där administrativa avgiften. För att inte kunna boka på internet är mycket störande!!!

Så nu har jag lättat mitt hjärta kring detta och kan förhoppningsvis gå vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0