Frukost på Nordic Sea.

Klart ni ska få reda på vad jag tyckte om frukosten på hotellet. Jag har sovit på ganska många hotell genom livet och därmed testat en hel del hotellfrukostnar. Jag är nog lite kräsen. Eller rättare sagt, man gör mig lätt nöjd men för att få mig på lite extra lyckligt frukosthumör så krävs det det lilla extra! För att få mig lite extra lycklig kan till exempel vara färskpressad juice och smoothie...

Plus:
+ Det mesta var KRAV-märkt
+ Det fanns havregrynsgröt (antar att jag är den enda i världen som sätter det på plus, men idag är det sällan det finns så det får alltid ett plus i min bok :)

Minus:
- Endast juice på koncentrat



Min frukost idag bestod av havregrynsgröt med äpple och kanel, yoghurt med frön, branflakes, nötter och kanel, ett löskokt ägg, halvt glas (äcklig) juicekoncentrat och en kopp nypon/hallon-te med citron i.

Summa får hotellet godkänd, det fanns alla de vanliga sakerna men inget utöver det..

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Vad dåligt att de inte hade färskpressad juice, tycker man liksom betalar för det ändå... ;)

2012-02-19 @ 20:16:13
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0