Oj oj vilket pass!

Om jag har några som helst tvivel på varför man ska träna kan jag säga att efter ett riktigt bra pass, då är dessa tvivel puts väck! Igår var ett sånt pass och även idag. Okej, kanske inte så smart att lägga två spinningpass dagarna efter varandra, men vad gör det när benen är ganska glada (iaf tills allra sista låten idag när det sa stopp) och energin finns i kroppen...

Iom detta pass har jag sett till att fixa 3 träningspass/vecka iaf denna vecka. En trend jag nu tycker ska hålla i sig. Jag har även hållit mitt löfte om minst ett spinningpass / vecka. Denna vecka blev det ju tom två! Nästa vecka blir lite vajsning iom lite mindre utbud och att jag befinner mig i Stockholm större delen av veckan, men det är bara att se till att packa ner träningskläderna i väskan och tvinga med sig Sis :)

Haha en sista grej, verkar som jag fått spinningskav. Men det löser vi genom att skaffa ett par handskar innan händerna vants sig :P

Detta inlägg är inget egoinlägg för att visa hur duktig jag är, nej det är bara för att visa att energin ligger på topp hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0