Träningssuget tillbaka, check!

Det är så härligt för nu har den kommit tillbaka, jajamensan! Saken hör inte till om jag går och tränar eller inte, utan att jag verkligen är sugen på det. O det kom nog igår tror jag :)

Ikväll har jag kört en timme squash med Malin och det var svettigt och glatt. Resultatet nämner jag inte i detalj, utan att det var jämt kan jag säga utan att skämmas haha. Men vad är en vinst eller ej utan det är att svettas och ha roligt tillsammans med en kär vän som är det viktigaste!

Vilket jag skrev i ett tidigare inlägg denna vecka så ska jag köra minst två pass denna vecka och troligtvis har jag fixat det redan imorgon... Denna vecka blir inte träningen så smidig. För jag vill fortfarande prioritera att ha semester och den fritiden och valmöjligheten den ger med tiden. Nästa vecka då jobbet ska börjas igen så kommer träningstidern mycket mer naturligt känns det som. Så det känns perfekt att sugen kommit redan denna vecka. Tjohooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0