Ni vet den där morgonpigga...

semestersvensken som infann sig hela semestern.

Den är putsväck och nu är det kämpigt att stiga upp och traska till jobbet! TYPISKT :)

Jobbstarten började dock riktigt fint. En del att göra på jobbet men kunde ändå hålla ett bekvämt tempo. Avslutade dagen med höstens första AW med Hanna. Då väldigt många börjat jobba just igår och man då mött en hel del med lite jobbångest har jag ett bra tips. Första veckorna, planerna in roliga saker ex aw, kortare resor. För då längtar man lite till dem så att jobbet känns mindre jobbigt.

Jag själv har gjort precis detta. Igår var det då AW och till helgen åker jag upp till min kära syster med familj. Där kommer jag utnyttja TVÅ av mina födelsedagspresenter. Så både fotvård och ansiktsbehandling står på schemat för denna helg. Kan man få mer njutning under en o samma helg? Lyx, jag vet. And I deserve it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0