Madame Beauté

I lördags var jag då och fick fotvård, hos Madame Beauté på söder. Jag hade fått en smartbox i födelsedagspresent där man kunde välja alla möjliga ställen, främst i Sthlm, Malmö o Gbg. Jag ville ha fotvård så valet föll på 90 min fotvård hos Madame Beauté. En jättegullig tjej tog hand om mina fossingar och var väldigt noggrann och duktig. Kan verkligen rekommendera henne.
 
Jag som är kittlig fick tänka på annat ibland, främst när filningsapparaten satte igång. Haha, då blev det hårdkoncentration att kolla in en stor växt precis brevid mig.. Förutom göra fötterna riktigt mjuka fixade hon till naglarna och avslutade med både massage och lackning. Så nu har jag så fina fötter så. Synd att sandalperioden tar slut allt mer, jag vill ju visa upp dem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0