Luncher.

Så nu när alla rutiner med träning så ska vara på plats så är det ju perfekt att jag och min kollega Magnus tagit upp "byta lunch med varann"-traditionen. (Japp för detta var tredje vecka och då kan man kalla det en tradition :)

Så jag blev i onsdags bjuden på en riktig god räksallad med hemmagjort lchf/gi-vänligt bröd och bjöd igår på Auberginelasagne. jag har fått receptet på brödet och tänkte testa att baka det i helgen, så då kommer bilder och recept. Även den väldigt goda auberginelasagnen kommer med recept i ett senare inlägg.

På måndag är det min tur att ta med nästa gång, någon som har något lättlagat och gott recept att tipsa om är det så välkommet så.


Min rätt ser inte alls lika aptitlig ut som Magnus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0