Busfabriken.

Nu vill jag tipsa om ett riktigt bra sätt att få barn trötta och gratis motion för vuxna.
 
Har du inte egna barn, gör som jag och låna med dig en MiniMo. Ta med henne (och även tex en Hanna+dotter) till Busfabriken. Stoja loss i 2,5 timmar och du vaknar dagen efter med lite träningsvärk i rumpan. Bland de roligaste där inne var ju att klättra upp för ett gäng avsatser för att sedan åka en rutschkana ner, klättra upp, åk ner.. ja en sisådär 40 gånger kanske :) Även vuxna blir lite barn på nytt, sen är det inte alltid det lättaste att hänga med i barnens tempo eftersom de har lite lättare att komma genom alla öppnar och mjuka kuddar än en själv... Funderar på att skippa de där med gymkort i höst, köpa klippkort till Busfabriken kanske vore nåt :D
 
Men jag hade riktigt riktigt roligt och det tror jag även MiniMo hade :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0