Vardagsmotion var det ja.

Haha jag kan inte göra annat än älska när mina vänner ringer till mig och undrar om jag har möjlighet att hjälpa till och städa lite slipdamm med anledningen "Ja men du gillar ju vardagsmotion ;)  Hahaha! Självklart ställer man upp och det var inte så uppoffrande. Just då ägnade jag mig ju mer åt att se hur mycket man kunde softa i en soffa innan nån sa ifrån ;)

Med 1,5 h slippdammsstäd och morgonens 7,2 km promenad runt ån får jag väl ändå vara nöjd. För en missuppfattning gjorde att jag aldrig kom till vattenträning. Så synd, jag hade gärna fått lite mer träning och samtidigt babblat lite med Moomin. Men men sånt som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0