Härlig tisdag!

Dagen började väldigt intensivt, men efter en ordentlig rivstart så flöt dagen på riktigt bra. Det fina vädret bidrog nog en hel del. Okej fortfarande kallt, ett par plusgrader bara, men solen sken och stod man någonstans vindstilla i solen var det riktigt skönt. Solbrillorna fick allt vara på. För hade ju även turen att kunna ta en liten promenad under lunchen. Möte precis efter lunch några kilometer från kontoret bara skrek det uppenbara om att ta tillfället i akt att ta en skön promenad och jag tog den.

Efter jobbdagen tog jag ett besök till Stadium, deras erbjudande om 25 % gjorde att jag kände att jag verkligen skulle se till att köpa de där skorna som jag nu kollat på. Men oturligt nog fanns ju dem inte i min storlek, suck. Var väldigt utplockat och fanns väl min storlek så var just den modellen för stor och jag behövde en mindre storlek, som inte fanns... Jag var dock väldigt nöjd ändå när jag gick därifrån! För jag gick ju såklart inte tomhänt :) Istället för inomhusträningsskor blev det ett par walking/multisport-skor. Mycket nöjd med detta inköp då det var en luftig och smidig sko, tror den kan bli perfekt i sommar. När man vill ha en bra sko som inte ska vara alltför varm. Att den sen är jätteenkel att ta på sig med gummiband är ett stort plus. Jag är nöjd. Ni ska få se bild inom kort!

Med detta underbra humör så gick veckans första TRX riktigt bra. Fick testa på några utav de nya övningarna och jag tror att bicepsövningen kan bli en favorit, man kommer åt muskeln ordentligt och det känns. Och vet ni, jag ser fram emot morgondagens TRX också ;)

Istället för att ni får se mina nya fina skor, får ni se den härliga tulpanbuketten jag fick igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0