Lycklig dag.

Ibland kommer de där dagarna, de där dagarna när allt bara flyter på precis som man vill! Idag har varit en sådan dag. Jobbdagen gick hur bra som helst, saker gick precis som man ville och kände att jag lärde mig en hel del. Kände ingen stress i kroppen utan enbart tillfredsställelse.

Efter jobbet var det träning i dubbel bemärkelse :) Eller två gånger. Aja först spinning med Anna. Göttigt värre. Sen vattengympa med Moomin. Härligt det med. Kroppen kändes stark och orkade. Man känner sig lite oövervinnerlig!

Jag fick frågan om hur jag orkar träna så många minuter under samma dag. Insåg då att  jag faktiskt inte såg det som träning, jag såg det som träff med trevliga vänner och mer ett fritidsintresse.

Aja summa av detta babbel är egentligen bara att jag vill komma fram till hur bra dagen varit!


Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till bönan och limpan

här är receptet till dig!; http://jannikassmulor.blogg.se/2012/april/onskerecept-laxsoppa.htm



kramar!!

2012-04-13 @ 12:56:08
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0