Kroppen vet att den lever.

Rubriken kan sammanfatta hur kroppen känns efter tre dagar med tuff träning. Spinning och TRX, de vet vart de tar :) Men så skoj! Imorn är det inplanerat med träningsvila och jag tror jag kommer hålla det också. Men vi får se, för det är så skoj med träningen just nu.

Dagens TRX Intervall gick bra. Jag o Anna kämpade på och vi ska vara mäkta stolta över oss själva. De 12 vanliga övningar med en del extra. Exempelvis så körde vi sidoplankan i 45 sekunder, sen två extra övningar i form med hopp med djupa benböj och sen... sen kom den, den fruktade plankan på ett ben. Ojojoj, den är tuff och nej jag klarar den inte hela tiden än så länge. Känns praktiskt taget omöjlig, men jag minns när sidoplankan i 30 sekunder kändes som en omöjlighet och nu klarar man den i 45 sekunder. Så visst kommer jag klara även denna!!! Det har jag bestämt mig för :)

The smoothie of the day blev lite annorlunda än senaste dagarna. Innehöll: kiwisar, havtornspulver, blodapelsinjuice, mango och proteinpulver med vaniljsmak. Inte lika god som den med jordgubbar och färgen var inte lika piffig, men helt okej. Om någon har några bra förslag på smak kombinationer så hojta till...

Kommentarer
Postat av: Nilma

Åå tyckte den smoothien lät supergod!

2012-04-05 @ 11:11:56
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0