En kille med grönt huvud som sover.

Även hunnit med att vara barnvakt åt MiniMo idag. Då vädret var jättehärligt så spenderade vi alla timmara utomhus, mest nere vid ån. Kollade på fåglar och försökte springa ifrån vår egen skugga (gick sådär kan jag lägga till ;). MiniMo var jätteduktig och lärde sig namnet på flera fågelsorter. Hör ni förresten henne säga att vi såg en kille med grönt huvud som låg och sov liggandes vid vattnet ja då är det helt enkelt en and av hankön hon syftar på :)

Då hon efter en stund tog sig en liten eftermiddagslur så kunde jag knalla på och få till en ordentlig runda kring ån skjutandes på vagnen. Får ses som bra träning, för det är den enda jag kommer göra denna dag! Var härligt att gå där i solen och se att nu börjar våren komma, lite knoppar såg man, lite blommor och nu var all snö och is borta. Vilken skillnad mot igår som var grå, grå och så lite regnigt grå också... En riktigt härlig dag tillsammans med MiniMo har jag haft! Jag avslutar inlägget med lite bildbevis på att våren är här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0