Efterrättstips.

Idag var det "vinkvälls"-eftermiddag. Vi begav oss till de östgötska skogarna där en helt fantastisk laxlasagne, mysig vårpromenad och allmänt trevliga diskussioner ägde rum. En söndag i sitt esse helt enkelt. Mitt bidrag var efterrätt och jag hade som ambition att bjuda på något gott men samtidigt inte för onyttigt så en smarrig yoghurtdessert fick det bli. Mycket nöjd med resultatet och var nog inte sista gången jag serverade denna :)


Efterrättens "krisp" bestående av havregryn, nötter och kokos

Färdigt resultat bestående av hallon, björnbär, mörk choklad, "krisp" och turkisk yoghurt.

Receptet hittade jag i senaste numret av Wellness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0