Easytone, jodå.

Så idag använde jag ännu en gång mina Easytone-skor för att se om de känns/ger mer. Förra gången jag använde dem så hade jag ju kört ett pass TRX samma dag, så det var svårt att veta vad anledningen till träningsvärken i rumpan kom ifrån. Men idag har jag inte tränat på gymmet sedan torsdagskväll och känner faktiskt i rumpan! Och även och kanske framförallt i baksida lår... Så jag summerar det med att japp, Easytoneskorna verkar faktiskt göra någon nytta.

Sen kanske man får tänka på att nej det är inte alls lika bekväma att gå i som löparskorna eller så, men inte obekväma. Är säkert mycket en vanesak också. Men jag kommer i vilket fall fortsätta använda dessa skor när jag går långpromenader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0