Denna långa fredag.

Får väl säga att firandemässigt har inte påsken kommit igång riktigt, vet inte heller om den kommer komma igång något speciellt. Jag njuter mest av att få ett par extra dagar ledigt.

Idag testade jag ett vattenträningspass med Moomin som jag tidigare inte haft möjlighet, då den alltid är på dagtid. Vattenträning danz med en riktigt bra instruktör. Skillnaden mot vanlig vattenträning var väl endast att det var lite mer taktbaserad och kanske ett par danssteg mer än vanligt. Helt okej, men jag föredrar nog vanlig variant. Saknade den där armlåten när de olika musklerna på armarna står i total fokus. Träning fick man dock och det är ju det viktigaste :)

Efteråt så kom resten av the F-family och vi begav oss till deras nya plejs. Sushipicnic på golvet blev dagens lunch då möblerna nog inte flyttar in förrän om några veckor. Riktigt fint ställe och jag kan verkligen se mig själv sitta o käka grillat där i sommar ;) Efter lite bus med MiniMo blev jag avsläppt hemma där film och soffhäng var enda planen. Så skönt att hinna slappa ordentligt också när man är lite ledig.

Så en härlig lång fredag har det varit och än är ledigheten inte över! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0