1a april.

Klart man känner av armarna idag, men skakigheten har lagt sig iallafall. Jag älskar verkligen att träna armar så när träningsvärken sitter just där känner jag mig alltid lite extra lycklig ;) Beach 2012-armar here I come haha.

Idag ska det motioneras lite också. Dock blir det nog inte lika intensivt som igår. Först vardagsmotion i form av en cykeltur till Gamla Linköping med mamma och sedan ska gymeventet på Medley besökas. Lite workshops så får vi se vad det blir mer.

Det är kyligt ute men himlen är blå och solen skiner genom, så kommer förhoppningsvis bli en fin dag. En bra dag för lite cykling om inte annat :)

Idag tänkte jag förövrigt inte bli lurad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0