1...2...?

Jag har ju tidigare skrivit att jag införskaffade mig ett par nya skor, multisport som de så fint hette. Idag var det dags igen. Ni kunde ana på bilden i tidigare inlägget att där hängde ännu en kasse.



Så vad fanns det i dessa kassar? Ja först har vi de jag köpte för ett par dagar sen...

Underbart sköna och vilken härlig färg! Kan tänka mig att visa gamla bekanta reagerar lite över dessa skor. Jag som är en sån inbiten conversetjej, köper ett par mer funktionella skor. Vad har hänt? Jaa ni, vet ej. Blivit äldre o visare? Fast ska väl lägga till att conversen hamnar alltid i topp :)

I den andra fanns...

Nya inomhusträningsskor. Blev ett par nike som är ett mellanting mellan "barfota"-skorna och de klassiskt ordentligt stabila. Det finns dämpning i hälen samtidigt som ovandelen är mjukare och då mer flexibel. Jag efterlyste ju ett par färgglada och som ni ser är ju dessa helsvarta inte så färgglatt, får väl se till att ta färgglada träningsstrumpor eller nåt :)

Jag är mycket nöjd med mina inköp! :)

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Åååååh de rosa är ju bara för fräsiga, vill med ha! =)

2012-04-05 @ 22:09:56
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0