Vad kvinnor vill ha.

Ikväll var jag på ett företagsevent. Hängde på en av Malins leverantörer. Trodde det skulle bli mer säljinriktitat och ganska stelt, men blev en härlig kväll! De bjöd på sig själv och allt slutade med en hel del skratt :) Under kvällen fick vi även reda på vad en kvinna vill ha.




- Hårdrockare
- Le kock
- Läkare
- Cowboy
- Snickare
- Piloten


Malin fotade på för glatta livet :D

En trevlig kväll. Jag fick en riktigt bra goodiebag med mig hem och under kvällens gång fick jag en skön nackmassage. Hon som massera var jättegullig och  duktig som bara den, hon ska skicka över en massa bra stretchövningar jag o Malin kan behöva :) Tack för en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0