Utvärdering bugg.

Då har jag varit på lektion 1 av 10 i buggkursen. Hade nog inga förväntningar utan tänkte att jag ger det en chans så får jag fundera efter första lektionen om jag ska fortsätta. Var ett riktigt stort gäng och väldigt varierad ålder. Det som slog mig väldigt snabbt var att stämningen var riktigt bra, man började skoja och skämta med varandra på en gång. Dansmässigt så höll killarna väldigt olika nivåer, märktes redan nu.. Men antar att det var samma sak med oss tjejer :)

Musikmässigt så blev det kanske lite mycket dansbandsmusik för min smak, men ändå ganska enkelt musik. Stegen var mycket grundsteg men en liten snurr fick vi allt till. Så Malin blev skapligt nöjd. En rolig kväll med mycket skratt och eftersom bugg inte är en så fysisk dans så kändes det som vem killen var inte gjorde så stor skillnad :D


PS Roligaste var nog att Shaggy (han som var med på salsakursen vi gick på i våras) var där. Och tyvärr Shaggy, du har lika dålig taktkänsla i detta.. Tro mer att det är dans du inte ska hålla på med än salsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0