Tummer ner.

Fick precis känna mig besegrad, ringa till Moomin och säga att jag måste skippa kvällens bodypumppass :( Ryggvärken är borta men förkylningen har inte gett med sig och nu har näsan börjat rinna igen. Så idag får det bli en dag helt i lugnets tecken med kolla film som främsta sysselsättning.

Tur i oturen får jag väl tänka att det är bra om jag får höstförkylningen nu och den förhoppningsvis är kortvarig. För om exakt två veckor befinner jag mig i spåret och springer Lidingöloppet. Går det som jag vill så börjar jag nu närma mig mål!

Ja, jag är en sån person som kan bli lite ynklig när jag är sjuk. Så just nu tycker jag lite synd om mig själv. Jag som faktiskt var lite sugen på ett bodypumppass. Hade även planerat för en runda runt ån, men båda fick av förklarliga anleningar ställas in... Så nu ger jag helt klart tummen ner för denna förkylning. Och håller tummen för att jag imorgon kan ta tag i en ny träningsvecka, en vecka som börjar med Zumba är tanken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0