SverigeMedley.

Fick ett mail om att mitt träningskort blivit uppdaterat till ett SverigeMedley-kort. Detta för att jag nu tränat på medley i 48 månader. Vet dock inte om jag kommer ha någon nytta av det tyvärr då jag sällan hänger just i närheten av de övriga städerna, men vem vet :) Ganska bra koncept Medley har iaf måste jag säga!

Här finns Medley

Medleys anläggningar:
Stor-Stockholm   Danderyd   Mörbybadet och Vasabadet
    Huddinge   Skogåshallen
    Salem   Säby sim- och sporthall
    Solna   Huvudstabadet / Utomhusbad
    Solna   Svedenbadet / Utomhusbad
    Solna   Vasalundshallen
    Tyresö   Tyresö simhall
    Täby   Norskogsbadet / Utomhusbad
    Täby   Tibblebadet och Tibblehallen
    Upplands Väsby   Vilundabadet
 
Skåne   Kävlinge   Tolvåkerbadet och Vikenbadet
    Lomma   Pilängsbadet
 
Småland   Vetlanda   Vetlanda badhus och Myresjö simhall
    Växjö   Växjö simhall & Aqua Mera
 
Södermanland   Oxelösund   Ramdalens sportcenter
    Nyköping   Hjortensbergsbadet
 
Västerbotten   Umeå   Umeå simhall
    Umeå   Umelagun / Utomhusbad
 
Östergötland   Finspång   Arena Grosvad Finspång
    Linköping   Ljungsbro fritidscenter
    Linköping   Linköpings sim- och sporthall
    Linköping   Tinnerbäcksbadet / Utomhusbad
    Mjölby   Lundbybadet + Utomhusbad
    Norrköping   Centralbadet + Utomhusbad


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Kanske om du är på semester eller nått :D



SV: Jag tycker den var riktigt skön och hade en bra passform :)

2011-09-30 @ 19:05:34
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0