Sista negativa inlägget.

Insåg nu att senaste inläggen enbart handlat om hur dåligt jag mår och massa usch. Detta får helt klart bli det sista negativa inlägget, fram med mer positivism! Men för att avsluta denna negativa trend på bloggen så förutom förkylningen så klämde jag in med dos två av vaccinationsspruta och aj aj vad ont den gjorde... Jag är verkligen inte känslig för sprutor eller brukar tycka de gör ont, men här måste hon lyckats träffat något i armen. Men iaf, nu kör vi på mer positiva toner!!!!

Har ju glömt att berätta om mina otroligt fina nya träningsshorts som jag köpte förra veckan, härligt rosa. Vilken färgklick det blev och sköna var det. Tyvärr ligger de i träningsväskan som jag lämnade kvar på jobbet, så jag får visa dem en annan dag... Intersport 150 kr i vilket fall! Kan förresten efterlysa era tips på riktigt bra träningsbh:ar. Vill ha en som sitter riktigt bra och ger bra stöd. Känns som jag provade alla som fanns på Stadium senast jag var där, men ingen som var perfekt :( Så kan ni tipsa mig om några bra vore jag väldigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0