Pudeln gick och åt middag.

Igår hade jag en trevlig eftermiddag och kväll.

Jag började med att sätta mig i frisörstolen. Massa massa slingor vilket gjorde att all folie fick huvudet att kännas som en tegelsten, men fint blev det. Frisyren behöll jag dock fast en uppfräshad med mindre slitningar... När det skulle styla så ville ju frisören inget annat än att få jobba fram alla mina självlockar. Hm, jag är ju inte lika förtjust i dem men sure jobba fram dem du tänkte jag. Ville se om hon kunde göra något snyggt med dem. Njae, jag tyckte själv jag såg ut som en pudel :D Men imorse efter jag fått styla det lite själv är jag supernöjd!



Efter detta så gick jag o Hanna till Santinis och åt middag. Självklart med ett glas vin till! Riktigt härligt och mysigt var det. Defintivt något som måste göras om riktigt snart...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0