Helgträning.

Igår hann jag med ett pass TRX också. Känns så skönt att en veckas vila pga förkylning inte påverkat kroppen. Körde ju även förra lördagen och detta var något helt annat. Då var förkylningen precis på väg att utbryta och inte alls den där härliga känslan som brukar infinna sig under ett bra träningspass. Igår kände jag mig piggare, starkare och kunde erövra världen :D Då det inte var full klass så fick jag ett band för mig själv. Detta gjorde att jag körde alla övningar två gånger! Svetten rann... En så sjuk känsla att svettas när man inte rör på sig. Min hjärna menar att svettas gör man när man rör sig och får upp flåset. Så nöjd var jag dock efter passet. Så idag sitter träningsvärken som en smäck, helst i rumpan.

Idag ska jag ta mig ut och jogga. Första gången på väldigt länge. Men måste göra det, för om nästan exakt en vecka står jag där på startlinjen och då måste löparglädjen finnas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0