Easytone inköpta.

Jag slog till och köpte mig igår ett par Easytone. Ser skapligt snygga ut och vi får väl se om de har någon effekt. En av de främsta anledningarna att jag köpte dem är inte för att jag tror att de ska göra under, men jag behövde ett par nya skor att ha vid promenader och som ändå kan användas till vardags, så tänkte att varför inte testa denna trend? Läste runt lite och många tyckte att de var riktigt sköna som skor.

Så idag har jag på mig mina nya skor. Hittills? Lite annorlunda känns det att gå i dem, men inte så stor skillnad som jag trott. Som alltid med nya skor så krävs de nog lite "gå in dem". Känner lite i trampdynorna att det är lite annat, men inget skoskav. Då jag redan har träningsvär i rumpa, vader och lår (ja sen TRX:en!) så vet jag inte om det kommer märkas något där. Aja jag återkommer efter jag använt dem lite längre. Kanske borde måla om i helgen?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0