Dimmigt!

Gårdagen flöt förbi lite som i en dimma...

Gick upp kl halv 6, efter typ fem timmars sömn (okej okej, kanske lite mitt eget fel :). Upp på affärsmöte redan i ottan, där jag även skulle hålla en företagspresentation. Gick bra. När detta möte var slut var det snabb cykling upp till kontoret till nästa möte. Sedan snabbt bil till nästa. Efter detta var klockan redan ett och magen ville ha mat. Snabb promenad upp till jobbet. Nu bankade huvudet för fullt och bestod nog mer av snor än av aktiva hjärnceller :)

Skönt när arbetsdagen var slut och en välbehövliga tupplur blev resultatet av hänget i soffan. Sedan åkte jag hem till Malin för att planera och pyssla inför lördagens festligheter. Woho, ska bli kul så trots att man befann sig lite i dimman så var det skoj och peppande att sitta där och pyssla!! På lördag smäller det :)

Så, det var uppdatering över mitt så kallade liv.

Ny dag och nu kör vi, elitseriepremiär så idag är humöret helt klart på topp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0