Dagens flås!

Egentligen inget nytt på träningshimlen. Gillar att jag hinner få in TRX innan buggen. Okej att jag måste gå från jobbet lite tidigare, men det kompenserar jag andra dagar så det är de värt! Kändes som ett bra TRXpass, nu har man fått in övningarna ordentligt och kan verkligen ge järnet. Minns första gången magövningen, klarade den inte alls trots att den "bara" är i 30 sekunder. Idag lyckades jag! Jippi! Kallar jag effektiv träning och jag gillar effektiv träning. Tycker även att armarna tar mer o mer form, men det kan också vara önsketänkande :P

Buggen flöt på som bara den. När vi ännu en gång började med tryck och dra, tryck och dra börjde jag fundera på vilket mikrotempo kursen egentligen skulle gå i. Men på slutet av dagens lektion så fick vi dansa på riktigt mycket med tre olika snurrar och stegkombinationer att variera oss med. Känns mer och mer som dans. Träningsmässigt så ser jag väl de inte som så fysiskt jobbigt, men man rör på sig och det ska man inte se mellan fingrarna med. Röra på sig är bra :)

Inte många dagar kvar nu, så imorn ska jag ut i löparspåret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0