Dagen efter TRX.

Igår var jag då första gången på TRX, hur mår kroppen idag? Träningsvärk kan man ju sammanfatta det med :)

- Rumpa
- Baksida lår
- Framsida lår
- Triceps

Här känner jag rejält. Tror att rumpan är värst. Så någonting måste jag ju gjort rätt igår vilket känns riktigt bra. Känner också att TRX fick mig sugen på att träna igen, behövde lite ny energi och nya utmaningar. Enda negativa med TRX är att de pass gymmet har ligger väldigt lustigt. Mest dagtid, senaste vardagstiden är 16.30 och jag kan ha riktigt svårt att hinna till den. Funderar på om jag ska gå på lördag, de passet ligger dock mitt på dagen. Men tycker verkligen att TRX verkar så effektivt att jag vill försöka få in det i min veckoträning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0