Avskrivning.

Tyvärr har inspirationen och viljan att blogga legat nere lite i helgen. Känt mig seg och träningen har inte alls varit på topp.. inte på hela veckan. I början var detta en stor stress, pga Lidingöloppet. Kände att löprundorna jag skulle följa funkade inte. Jag fick mer ont i olika kroppsdelar och kände mig bara dålig. Jag har nu dock insett att det var ett alldeles för tufft program för en person som inte löpt innan. Jag hade behövt börja i början av sommaren för att komma i en bättre löpgrundform, då hade detta program kunnat toppa formen. Så jag har nu bestämt att inte följa allt till punkt o pricka, utan ut o springa det ska jag o använda mig av tips inför intervall, backar osv... Men vara nöjd över att bara komma ut. Sen är det viktigt att inte tappa konditionen, men den får jag mycket genom de övriga passen jag går på :)

Jag kommer inte ge upp löpning aboslut inte, men jag kan inte göra det till ett stressmoment. Jag ska genomföra Lidingöloppet och jag ser faktiskt fram emot det!! Min tid jag ska ta mig runt på har jag satt till 1,5 h. För att inte sätta någon press på mig själv. Dock så är min ambition att löpa så stor del av sträckan jag bara kan, att behöver jag gå en bit så ska jag börja löpa så snart det bara går...

Denna text var mest för att skriva av mig lite, därför känns det riktigt ostrukturerad...

Nej, nu lämnar vi detta o fokuserar på att det är roligt att träna tycker jag. Vi glömmer förra veckan o tar nya tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0