Stor kärlek till en träningsform.

Precis så jag känner, en väldigt stor passion och kärlek till träningsformen TRX. Ni som läst min blogg ett tag har nog kunnat ana denna passion genom att jag ofta tränar det samt hyllar det varje gång. Hittils har jag fått träningsvärk efter varje gång och det ser jag som något väldigt positivt, för det gör att trots att jag fått in tekniken så kan jag utmana mig vid varje pass. Däför denna träningsform verkligen passar alla. När man själv känner sån passion inför en träningsform så kan det ibland vara lite svårt att förstå att alla inte älskar den. Men alla gillar ju olika träning. Jag har t ex en syster som helst kör olika dansinspirerade pass, sånt som jag många ggr kan ha svårt för då jag mer gillar pang på-träning med lenkla koreogrfier.

Idag hade jag förövrigt nöjet att ha träningssällskap av Malins mamma. Hon körde för första gången men jag tyckte hon var riktigt duktig och jag hoppas att hon får rejäl träningsvärk imorgon ;) Härligt jobbat!
Lägger upp ett youtubeklipp som visar lite hur det funkar. Vi har våra TRX-band från taket men principen är precis likadan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0