Glädje.

Är det inte härligt när man vaknar de där morgnarna och allt liksom känns tiptop! Man är utvilad, kroppen känns stark, vädret utanför verkar vara underbart och man ser fram emot dagen. Imorse var en sådan morgon. Jag vaknade av mig själv, kände mig utvilad men behövde inte stressa iväg och hade en härlig dag framför mig. Och utanför så visade sig hösten från sin allra bästa sida, en sådan höstdag som är bland de vackraste som finns...

Efter TRX(som gick riktigt bra och kroppen kändes riktigt stark!) har jag fått i mig en god tallrik yoghurt med extra proteinpulver och bra antioxidanter samt vitaminer i form av gojibär, valnötter, tranbär och hasselnötter. Klarar jag mig utmärkt fram tills det är dags att möta upp mamma på stan för en lördagslunch. Ska även hinna med lite hockey på tv innan det är dags för vinkväll med girlsen. En sådan där kväll man alltid ser fram emot flera dagar i förväg. Kvällens tema är gott, så jag hyser inga som helst tvivel på att jag kommer gå hungrig från kvällens event :)

Till på köpet så ligger jag överst i tre auktioner på Tradera och känner att jag gjort riktiga kap, bara dryga timmen kvar. Håll tummarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0