Första PT-träningen.

I morse var det dags för första PT träningen med Lena. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig mer än att vi skulle köra träning i ca 45 min och sedan snacka lite om upplägg. Då jag i våras gjorde fystester hos Lena så visste jag ju att hon hade gansak bra koll på mina brister...

Fick köra ett träningspass med ett block övningar som gjordes 3 ggr. Var snabbt och intensivt för att hålla en bra puls. Allt för att både öva styrka och kondition (plus balans)! Ett riktigt bra pass som verkligen fick mig att svettas och kämpa! Men kul att det var snabba övningar för då var et bara full fokus hela tiden. Jag har nu lovat att jag ska köra detta pass en gång i veckan i ca en månads tid nu. Samtidigt som jag ska öka vikter och fart. Självklart ska jag fortsätta att träna mina andra pass såsom Zumba och givetvis min kärlek TRX!

Jag ska föra tydliga anteckningar över min träning och så utvärderar vi om en månad ungefär. Känns jättekul och jag är riktigt peppad :) Gillar det där att ha lite ögon på sig, jag sporras och utvecklar mig själv. Att Lena har sådan koll på mig sedan innan gör att det känns som hon verkligen kan få mig till de resultat jag vill. Kan verkligen rekommendera både henne och att skaffa sig en personlig tränare :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det låter ju kanonbra, kör hårt!



SV: Hehe, ja du skulle bara veta hur mycket jag längtar till december ;) Dessutom kommer jag ha en kalender på denna bloggen och en på min andra så blir fullt ös fram till julafton ;)

Tack för tipsen förresten!



Nej, den vägrar ge med sig och jag är så less på detta nu så vet snart inte vad jag ska göra :(

2011-10-19 @ 11:31:50
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0