Bugg.

Igår var det åter dags att bugga loss. Vi hade ju missat två gånger så visst undrade man innan hur många olika snurrar vi egentligen skulle ligga efter. Okej först när man fick höra talas om den där höger snurren så blev det lite kaos i huvudet, men efter några försök så kändes även den naturlig. Jag tror att min största fördel är att jag inte tänker för mycket utan har roligt och dansar på. Tror att tänker man för mycket på att allt ska bli korrekt så sätter man ibland mer krokben för turerna i huvudet än turerna på dansgolvet. Kanske har helt fel och de som jag dansar med tycker jag är riktig jobbig att dansa med... Men let so be then, jag har roligt, skrattar som en galning och snurrar på som en galning. Om man blir varm, ja nu har vi kommit så långt så när vi får sista studen på lektionen att dansa loss ja då blir man varm och att fylla på med vatten är helt klart nödvändig. Mycket kul är det i vilket fall och kan verkligen rekommendera er att börja dansa. Får man ju gratis motion samtidigt som man har riktigt roligt :) Win-Win!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0