Update!

Jag vet.. uppdateringarna på denna sida har varit få. Anledningen? Ja ni, inspirationen och fullt fokus på andra saker. Samtidigt så saknar jag att få skriva av mig och förhoppningsvis inspirera andra. Eller well, iaf göra att ni som läser får något att göra några minuter i er vardag ;)

Lite updates sådär då:

Träningen fortfarande inte den där extra inspirationen, men är ändå stolt över att det blir runt 3 pass per vecka. Det ska jag göra allt för att inte tappa! För så länge jag klarar det så lyckas det där dåliga samvetet hålla sig borta.

Jobbet är full fart på som vanligt. Känner dock att jag kommit till en bra balans här. Jag har roligt och har fullt fokus, men jag tar mig tid att njuta av mitt jobb också!

Fritid och vänner känner här att jag hunnit njuta ganska mycket av mina kära vänner. Träffat dem i olika konstallationer senaste tiden och har roliga saker på gång!

Maten är väl det mörka molnet. Inte alls haft fokus på det och den har då blivit efter de. Måste ändra så jag får in den härliga känslan som jag mår så mycket bättre av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0