Träningsplanering.

Började söndagsförmiddagen med att träffa Mia uppe vid Belvederen. Träningsplanering. Passade mig utmärkt. För jag har alltid en rädsla efter att varit ifrån träningen för länge. Att skjuta på den. Tyvärr har kroppen glömt känslan som finns hur mycket den gillar fysiska utmaningar. Efter en vecka mer eller mindre i sjuksängen så har inte kroppen utsatts för något ansträngade över huvudtaget. Då försvinner de starka känslorna av tillfredställelse av ett bra träningspass. Jag är då livrädd för att inte komma tillbaka i det underbara flowet. Att sitta och planera in träning närmaste veckor tillsammans med Mia fick tillbaka dessa lyckokänslor av att vilja träna. Så på tisdag är det dags igen! Jippi!!! Kroppen skriker efter att få jobba. Bästa är att jag börjar med min absoluta bästa träningsform, TRX. Insett att det låter som om jag blivit sponsrad av TRX, men icke jag är bara förälskad i denna form av träning :)

Imorgon kommer veckans tränings som vanligt tillbaka. Funderar på om jag ska klämma in två benpass i kommande vecka iom att jag missade förra veckan i benutmaningen...

PS Kan verkligen rekommendera Belvederen! Trevligt ställe med schysst utsikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0