Stiltje.

Jag har funderat och insett en grej, hur tydligt saker hänger samman. Jag har de senaste dagarna inte haft något som helst sug efter att blogga. Anledningen? Jo för att bloggen står för väldigt mycket, den står för ett kämpande, den står för en vilja och en massa mer. De senaste dagarna har jag tvivlat på min vilja och förmåga att egentligen kämpa. Jag pratar såklart om min träning. Min blogg har blivit en stor representant och uppvisande av hur viktigt träningen är i mitt liv. Senaste dagarna har träning känts långt borta och jag har faktiskt inte lyckats klura ut vad jag skulle göra för att få tillbaka suget efter det. Idag kom suget tillbaka, eller iaf ett uns till det. Nu gäller det att fokusera på det lilla och få upp suget ordentligt, till något naturligt.

Är väl så med det mesta att det finns ups and down. Men träning är så mycket i mitt liv. Det har blivit lite beviset att vill jag så kan jag. Men dalar det, då dalar även tankarna om att vill jag så kan jag. Jag hade ett bra samtal med Mia idag. Gav lite perspektiv ang vad som egentligen är en godkänd träningsvecka. I min värld så måste jag träna 4-5 gånger för att jag ska känna att jag har tränat. Titta bara på förra veckan, jag tränade 2 dagar och kände att det var en misslyckad vecka. Lyssnar man på många träningsråd så säger de 2-3 ggr i veckan för att man ska träna skapligt. Sätter jag för hårda krav och därmed också press på mig själv?

Jag vet inte...

Men nu struntar jag i de senaste dagarna. Idag körde jag ett TRXpass och kände hur härligt det var att låta musklerna anstränga sig. Kände även känslan av att jag kommer få träningsvärk. Gillar den känslan. Var ett kul pass med övningar jag bara testa en gång tidigare. Efter träningen var det sista buggtillfället. Nu var det mkt dans så skönt att man har lite kondition annars skulle det blviit jobbigt :)

Ups and down.. Känner att jag är på en uppgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0