Jomenvisst.

En lång jobbdag avslutades med gos med MiniMo och som vanligt mumsig mat hos The F-family. Tack!

Hemkommen i skaplig tid, bra för då hanns det med de där nödvändiga sakerna som att tvätta. Åker upp till hufudstaden till helgen och insåg att backningen måste ske imorgon då det, såklart, blir stressigt på fredag innan tåget ska gå. Ska bli skönt att komma bort lite. Oftast lättare att koppla av när man åker bort, brukar vara så för mig iaf. Så det blir en välbehövlig helg som kommer :)

För övrigt så japp, en redig träningsvärk i kroppen. Gött! Gillar att få träningsvärk, det triggar mig lite.. Imorgon blir det dubbelpass. Först squash på morgonen med en arbetskollega o sen box på kvällen. Kul kul. Helgens träning blir piloxing. Testat det innan och det var riktigt roligt, så det ser jag fram emot.

Blev ett väldigt allmänt inlägg som mest handlade om vardagssaker, men så det är ibland. Har ett par inlägg på gång bl a fortsättningen på Jag och min lax :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0