Jag ser ljuset...

..i tunneln på denna sjukdomsperiod. Idag har jag varit feberfri, men gick till vårdcentralen då jag haft ont i örat. Men var ingen fara med dem förutom att jag har intryckta trumhinnor. Det är iofs inte speciellt bra. Botemedel, tryckutjämna 100 ggr per dag och använda nässpray några dagar. Så är det nån som tycker jag beter mig lite lustigt närmaste dagarna, ja då sitter jag väl säkert bara och tryckutjämnar :) Sen hade jag tydligen också väldigt svullna halsmandlar, men det märks främst på att jag har lite skön whiskeyröst...

Mycket skönt att känna sig piggare. Så imorgon blir det jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad härligt för dig :D



SV: Ååh tack vännen!

2011-11-03 @ 19:57:41
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0